Splošni pogoji spletne trgovine www.iznaslonjaca.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS. S spletnim mestom www.iznaslonjaca.si (v nadaljevanju »ponudnik«, »prodajalec« ali »trgovina«) upravlja SPLETNI MOJSTER, Janja Slinkar s.p., Mejačeva ulica 11A, 1353 Borovnica.

     

    VIZITKA PODJETJA

    Dolgi naziv: SPLETNI MOJSTER, Izdelava spletnih strani in trženje oglasnega prostora, Janja Slinkar s.p., Mejačeva ulica 11A, 1353 Borovnica

    Sedež podjetja: SPLETNI MOJSTER, Janja Slinkar s.p., Mejačeva ulica 11A, 1353 Borovnica

    Matična številka: 6143580000

    Davčna številka: 30536715

    TRR: DE96 1001 1001 2629 9483 19 (odprt pri N26 Bank GmbH, Klosterstrasse 62, 10179 Berlin, Nemčija)

    Zavezanec za DDV: Ne

    Datum registracije podjetja: 04.04.2012

    Vpis v poslovni register: AJPES, številka vpisa: 0340-81-20120403-001258

     

    Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

     

    Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

     

    DOSTOPNOST INFORMACIJ

    Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

    • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka);
    • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta);
    • bistvene značilnosti izdelkov;
    • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
    • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
    • vse cene morajo biti jasno določene;
    • stroške prevoza;
    • način plačila in dostave;
    • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen), poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
    • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci;

     

    CENE IZDELKOV IN AŽURNOST PODATKOV

    Vse cene izdelkov so označene v evrih (EUR). DDV ni obračunan po prvem odstavku 94. členu ZDDV-1 (nisem identificiran za namene DDV).

    Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.

    (Redna) cena je splošna cena izdelka. Kot taka predstavlja nasprotje "znižani ceni", ki velja zgolj v vmesnem času veljavnosti akcijske ponudbe. Skladno z navedenim "(redna) cena" za kupca ne predstavlja nobene dodatne posebne cenovne ugodnosti. Obenem je tudi cena iz katere običajno izhaja nadaljnja komunikacija drugih oblik cenovnih politik, ki za kupca predstavljajo cenovno ugodnost v obliki prihranka napram nakupu izdelka po "(redni) ceni".

    Znižana (akcijska ali stara) cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas.

    Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

    Originalen račun prejme kupec skupaj s pošiljko.

    Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

     

    NAROČANJE 

    Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd.). Uporabnik lahko v času naročanja v vsakem trenutku preveri, katere izdelke si je do tega trenutka izbral, in sicer v njegovi košarici. Le-ta je vidna v zgornjem desnem kotu. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko posredovano. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti (t.j. preden naročilo realiziram oz. najkasneje v roku en ure) na e-mail naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira in odpošlje. S pogoji poslovanja zajemajo tudi predstavitev politike ponudnika glede vračanja blaga ali v primeru pritožbe.

    Za naročanje izdelkov v spletni trgovini Iznaslonjaca.si je potrebno biti polnoleten. Mladoletne osebe lahko naročajo le pod jamstvom polnoletne osebe (starši, sorodniki ...), ki izdelek tudi plača.

     

    Podjetje bo skladno z 2. odst. 7. člena ZEPT shranilo besedilo pogodbe in bo kupcu na zahtevo dostopno v tiskani verziji.

     

    POSTOPEK NAKUPA

    1. Sprejetje naročila - Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo.

    2. Potrditev naročila - Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvede oz. z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

    3. Odpremljanje blaga - Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje. Ponudnik preko originalnih listin (dobavnice) pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

    V kolikor kupec odda preko spletne trgovine Iznaslonjaca.si več različnih naročil, se le ta združijo in se poštnina obračuna le enkrat.

     

    VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

    Kupec lahko nakup opravi kot "gost" na spletni strani www.iznaslonjaca.si. Osebne podatke kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način. Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov ter občasna promocijska sporočila.

    Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

     

    NAČIN PLAČILA

    Ponudnik omogoča kupcu naslednje možnosti plačila:

    • PLAČILO PO POVZETJU (z gotovino) - Pri plačilu po povzetju, plačate z gotovino ob prejetju paketa (dostavljalcu). V primeru odsotnosti v času dostave, lahko naročeno pošiljko plačate ter prevzamete na najbližji pošti v roku 15 dni. V kolikor je stranka v preteklosti oddala naročilo in le tega ni prevzela, plačilo po povzetju ni več mogoče. Naročilo je v tem primeru avtomatsko stornirano. Stanka lahko naročilo odda s plačilom v naprej (PayPal ali kreditna kartica).
    • PLAČILO PREKO SISTEMA PAYPAL - Paypal je sistem, s katerim lahko plačujete hitro, enostavno in popolnoma varno. Po plačilu boste po e-pošti prejeli potrdilo o plačilu, po pošti (skupaj s paketom) pa originalen račun. V sklopu PayPala je možno plačati tudi s kreditnima karticama Mastercard in Visa.
    • PLAČILO S KREDITNO KARTICO (Visa, Mastercard in American Express) - Kartično plačilo poteka preko plačilnega sistema Stripe. Stripe je infrastruktura za plačila na internetu, ki kupcu omogoča, da nakup varno zaključi na trgovčevi strani. Podpira plačila s karticami VisaMastercard in American Express. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Spletna trgovina hrani le anonimizirane podatke o uspešnih/neuspešnih transakcijah, ki ne vsebujejo osebnih podatkov ali podatkov o plačilni kartici. 

     

    IZDAJA RAČUNA

    Prodajalec izda račun v elektronski obliki in ga pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila in je skupaj z garancijskim listom veljaven dokaz za reklamacijo.

    Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

    Zakaj pošiljamo račun v elektronski obliki? To je naš prispevek k ohranjanju okolja, hkrati gre za sodobno obliko poslovanja. Na naših računih ni lastnoročnega podpisa, vendar ustrezajo vsem z zakonom določenim zahtevam in so vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost - ZDDV-1.

     

    PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

    V skladu z določili 43.č. člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalca obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za pravico do odstopa od nakupa prične teči z dnem prevzema artiklov.

    Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali  na naslov podjetja Janja Slinkar s.p. (Spletna trgovina IZNASLONJACA.SI), Mejačeva ulica 11A, 1353 Borovnica.

    Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo na naslednji povezavi (obrazec)Vrnjenemu blagu je potrebno priložiti tudi račun.

    Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (stroške pošiljanja pri odstopu od nakupa vedno krije pošiljatelj).

    V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca Janja Slinkar s.p. (Spletna trgovina IZNASLONJACA.SI), Mejačeva ulica 11A, 1353 Borovnica

    Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

    Osebni prevzemi, menjave in vračila spletnih naročil niso možni.

     

    V kolikor je potrošnik oz. kupec blago prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti ali izročiti podjetju ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu od pogodbe, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. 

    Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

    V kolikor kupec vrne blago kot odstop od pogodbe, po pretečenem roku za vračilo blaga (npr. dva meseca), kupnina ne bo povrnjena. Kupca izdelek čaka na naslovu Mejačeva ulica 11A, 1353 Borovnica. V kolikor želi ponovno dostavo, strošek pošiljanja krije sam.

     

    Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

    Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

     

    Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

    Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predlogi dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

     

    Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne uporabniku kot darilni bon.

     

    Opozorilo: V določeni primerih je paketu priložen dodaten izdelek (npr. urama dodaten komplet baterij, bundam kapa ...). V primeru odstopa od pogodbe je tudi ta izdelek potrebno vrniti skupaj z ostalim blagom. 

     

    VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE

    Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

    Vračilo kupnine ni možno.

    Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja trgovine Iznaslonjaca.si, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

    Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

     

    STVARNA NAPAKA 

    Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

    • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
    • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila;

     

    Kako se preverja primernost artikla?

    Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

     

    Kako se stvarno napako uveljavi?

    Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

    Naslov za vračilo izdelka: Janja Slinkar s.p. (Spletna trgovina IZNASLONJACA.SI), Mejačeva ulica 11A, 1353 Borovnica.

     

    Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Določbe ZVPot lahko preberete spodaj:

    37. čl. ZVPot:

    • Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
    • Napaka je stvarna:

    1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

    2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

    3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

    4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    • Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
    • Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

     

    37.a člen

    • Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
    • Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
    • Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

     

    37.b člen

    • Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
    • Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
    • Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

     

    37.c člen

    • Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    1. odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

    2. blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

    3. vrne plačani znesek.

    • V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
    • Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

     

    GARANCIJA

    Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

    Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja na naslednji povezavi.

    Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira trgovino Iznaslonjaca.si (Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.), ki bo zagotovil ažurno informacijo.

    Naslov za vračilo izdelka: Janja Slinkar s.p. (Spletna trgovina IZNASLONJACA.SI), Mejačeva ulica 11A, 1353 Borovnica.

     

    Spodaj lahko preberete povzetek zakonskih določb ZVPot, ki se nanašajo na garancijo:

    15.b člen

    Garancija je vsaka obveznost, ki jo podjetje prevzema do potrošnika in s katero se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne kupnino ali zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu.

     

    16. člen

    Za blago, za katero je izdana garancija, mora prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe potrošniku izročiti garancijski list dajalca garancije. Garancijski list mora vsebovati naslednje podatke:

    • firmo in sedež dajalca garancije;
    • firmo in sedež prodajalca, razen če ta ni hkrati dajalec garancije;
    • datum izročitve blaga;
    • podatke, ki identificirajo blago;
    • izjavo dajalca garancije, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku;
    • ozemeljsko območje veljavnosti garancije;
    • trajanje garancijskega roka;
    • za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, čas po preteku garancijskega roka, v katerem dajalec garancije zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate;
    • opozorilo, da garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

     

    17. člen

    Garancija dajalca garancije pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu.

    Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajacu.

     

    18. člen

    Garancijski list mora biti potrošniku lahko razumljiv. Kadar je izdelek namenjen prodaji na ozemlju Republike Slovenije, mora biti garancijski list sestavljen v slovenskem jeziku pisno na papirju ali drugem trajnem nosilcu podatkov, ki je enostavno dostopen potrošniku.

    Dajalec garancije ima vse obveznosti po zakonu, tudi če garancijski list ne vsebuje vseh podatkov iz 16. člena zakona ali ni izdan v skladu s prejšnjim odstavkom.

     

    19. člen

    Minister, pristojen za gospodarstvo, izda pravilnik, s katerim določi:

    • blago, za katero mora proizvajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega leta, in
    • rabljeno blago, za katero mora prodajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega meseca.

     

    20. člen

    Proizvajalec mora za blago iz prve alineje prejšnjega člena tega zakona:

    • zagotoviti potrošniku poleg garancijskega lista tudi navodila za sestavo in uporabo ter seznam pooblaščenih servisov;
    • zagotavljati servis, ki ima pooblastilo proizvajalca za izvajanje servisnih del na proizvodih ter z njim sklenjeno pogodbo za dobavo nadomestnih delov, razen če sam ne opravlja te dejavnosti;
    • zagotavljati brezplačno odpravo napak v času garancijskega roka;
    • zagotavljati proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo. Če proizvajalec ne zagotovi potrošniku navodil za uporabo in seznama pooblaščenih servisov, jih je potrošniku dolžan izročiti prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe.

     

    21. člen

    Prodajalec mora ob sklenitvi prodajne pogodbe za blago iz druge alinee 19. člena tega zakona izročiti potrošniku garancijski list, navodila za sestavo in uporabo blaga ter zagotavljati brezplačno odpravo napak na blagu v času garancijskega roka.

     

    21.a člen

    Proizvajalec in prodajalec imata vse obveznosti po tem zakonu tudi, če za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, garancijski list ni bil izdan ali potrošniku ni bil izročen.

    Šteje se, da garancijski list ni bil izdan, če potrošniku niso bile izročene listine, na katerih so podatki iz 16. člena tega zakona. Če so podatki na različnih listinah, mora prodajalec potrošnika na to posebej opozoriti.

     

    21.b člen

    Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

    Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

    Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

    Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

     

    21.c člen

    Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.

    Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

    Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

     

    21.č člen

    Pravice iz tega poglavja pripadajo tudi osebam, ki se po tem zakonu ne štejejo za potrošnike, razen pravic iz 21. člena tega zakona.

     

    STROŠKI IN NAČIN DOSTAVE

    Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Če ima ponudnik naročen artikel v lastnem skladišču, ga bo kupcu dostavil v roku 1-5 delavnih dni. V primeru, da izdelka ni v ponudnikovem skladišču in da mora zato stopiti v kontakt z drugimi prodajalnami, ki prodajajo njegove izdelke, bo izdelek kupcu dostavljen v najkrajšem možnem času oziroma v roku 30 dni od prejetega naročila.

    Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. 

    Poštnina in pakiranje v znesku 4,99 € se zaračunava za nakupe, ki so manjši od 100,00 € in bodo plačani s kreditno kartico ali preko sistema PayPal. Za nakupe, ki so poslani po povzetju in so manjši od 100,00 € poštnina prav tako znaša 4,99 €. V tem primeru kupec plača tudi provizijo, ki si jo Pošta Slovenije zaračuna za plačilo UPN naloga. Provizijo plačate pri dostavi poštarju, kar pomeni, da je potrebno znesku, ki ga vidite v košarici prišteti še ta strošek.

    Ob naročilu nad 100,00 € je dostava brezplačna! Strošek provizije (v primeru plačila po povzetju) krije kupec tudi v primeru naročila nad 100,00 €.

    Osebni prevzem spletnih naročil ni možen.

     

    PREKLIC NAROČILA

    Z oddajo naročila ste se strinjali z našimi splošnimi pogoji. Zato v primeru, da si premislite glede nakupa, prosim, da o odstopu od pogodbe pravočasno pošljete obvestilo na e-mail Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. (t.j. preden naročilo realiziram oz. najkasneje v roku ene ure). Ko je naročilo odposlano oz. vaše naročilo posredovano odbavitelju, preklic naročila ni več možen.

    Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo v dostavo (Pošta Slovenije), prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da lahko paket pričakujte v naslednjih dneh. Če vam poštar ob dostavi paketa ne more vročiti, vam v nabiralniku pusti obvestilo o prejeti pošiljki.

    V primeru, da iz kakršnega koli razloga obvestila o prejetju pošiljke nimate (ga niste prejeli, ste ga založili ...), nas prosim kontaktirajte na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. in posredovali vam bomo podatke s katerimi lahko paketek prevzamete brez obvestila.

     

    OMEJITEV ODGOVORNOSTI

    Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

    Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

    Pridržujemo si pravico do spremembe cen in specifikacij proizvodov brez predhodne najave.

     

    PRITOŽBE IN SPORI

    Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih (5) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

     

    IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

    Prodajalec skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

    Spletna trgovina Iznaslonjaca kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno prodajo na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

     

    Želimo vam obilo prijetnih nakupov!

    Spletna trgovina IZNASLONJACA.SI

     

    Zaupajte nam svoj elektronski naslov

    in obvestili vas bomo o aktualnih ponudbah, akcijskih cenah, novostih ...

    Spletna trgovina IZNASLONJACA.SI

    Copyright © 2023 Spletna trgovina IZNASLONJACA.SI, Ugodno in udobno.
    Prizadevamo si objavljati samo preverjene in pravilne podatke; če na naši strani odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite na info@iznaslonjaca.si. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelkov.

    Izdelava spletne trgovine: SPLETNI MOJSTER
    pay

    Search